Informacje prasowe
Dealer of The Year – kto wygrał?
Jak co roku, w 2011 przeprowadzono konkurs Dealer of The Year, organizowany przez Renault w 45 krajach na całym świecie. W polskiej edycji plebiscytu zwycięzcą okazało się przedsiębiorstwo Renault Retail Group Warszawa.
Zwycięzcą konkursu Dealer of The Year jest firma, która wypełnia cele sprzedażowe nowych samochodów, usług sprzedażowych i części zamiennych. Tylko przedsiębiorstwa, które spełniają najwyższe wymagania obsługi klienta i rentowności są brane pod uwagę.
W Polsce najlepsza okazała się firma Renault Retail Group Warszawa, która otrzymała tytuł Dealer of The Year 2011 za najwyższą jakość obsługi i terminowość w realizacji zleceń. W polskiej edycji konkursu brało udział 51 firm.
Kryteria, na podstawie których przyznaje się pierwszą nagrodę obejmuje takie kwestie, jak np. współczynnik rekomendacji firmy (na podstawie ankiet przeprowadzonych na klientach), szybkość odpowiedzi na zapytania przez Internet, wyniki sprzedaży nowych samochodów i części zamiennych, wyniki badania „tajemniczy klient” czy inne.
Renault Retail Group Warszawa uzyskała bardzo dobry wynik na poziomie 89,5/100. Jak podkreślił Michał Kalina, prezes spółki, sastyfakcja klientów jest tak samo ważna, jak i realizacja wyników sprzedażowych. Właśnie w tym celu klienci wypełniają ankiety, dotyczące zadowolenia z usług sprzedaży i obsługi posprzedażowej.
Gala przyznania nagrody Dealer of The Year odbyła się w Paryżu. Wyróżnionych zostało 81 dealerów samochodowych z pięciu kontynentów, a nagrodę dla Renault Retail Group Warszawa nagrodę odebrał prezes firmy.