Informacje prasowe
Honda musi zapłacić klientce

Już po ogłoszeniu wyroku głos zabrała sama zainteresowana, oczywiście usatysfakcjonowana takim obrotem spraw. Pani Peters wyraziła nadzieję, że jej pozew spowoduje lawinę podobnych wniosków o odszkodowanie od innych właścicieli tych samochodów.
Aby zneutralizować skutki tego typu pozwów, Honda postanowiła nie czekać biernie i już teraz zaproponowała niezbyt zadowolonym klientom wypłatę symbolicznego odszkodowania, wynoszącego od 100 do 200 dolarów, a także rabat w wysokości 1000 dolarów przy okazji kupna nowego auta.
No cóż, jak widać Ameryka to kraj wielkich marzeń i wielkich możliwości. My osobiście jesteśmy ciekaw, jak zareagowałby polski oddział Hondy na tego typu pretensje i czy klienci mieliby szansę na równie atrakcyjne odszkodowanie, co te przyznanie Pani Heather Peters.