Informacje prasowe
Nowy program Mitsubishi dla biznesu
Do programu obsługi posprzedażowej może przystąpić każdy, kto nabył auto w autoryzowanym oddziale Mitsubishi w ostatnich trzech latach, bądź ten, kto dopiero planuje tego typu zakup. Program ten jest uzupełnieniem Programu Sprzedaży Flotowej, który z kolei umożliwia klientom flotowym na uzyskiwanie zniżek i rabatów przy kupnie samochodów.
Poprzez nowy program, osoby serwisujące auta w kilku lub kilkunastu oddziałach w naszym kraju, będą kontaktować się i załatwiać sprawy formalne tylko z jednym, wybranym przez siebie dilerem-opiekunem. Stanie się to możliwe, przy pomocy współpracy i wzajemnym kalkulacjom między dilerami, za które odpowiedzialny jest nowy system komputerowy Auto Team. Ta niezwykle zaawansowana technologicznie platforma komunikacyjna pomiędzy centralą firmy a wszystkimi autoryzowanymi placówkami Mitsubishi Motors o nazwie Auto Team służy przede wszystkim do usprawnienia pracy programu.
Z programu mogą korzystać duży klienci instytucjonalni, ale także i posiadacze średnich i małych przedsiębiorstw. Dla dużych podmiotów, które naprawiają auta w różnych, wybranych placówkach MMC w całej Polsce pomyślano o Pakiecie Ogólnopolskim, z jednolitymi stawkami na terenie całego kraju. Mniejsze firmy natomiast z powodzeniem mogą korzystać z Pakietu Regionalnego z indywidualnie negocjowanymi stawkami w jednej, wybranej stacji.
W programie, który ruszył w ostatnim tygodniu sierpnia, biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi Motors w Polsce. Sieć autoryzowanych placówek tej marki składa się obecnie z 40 salonów sprzedaży i 44 stacji obsługi, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1100 osób.