Informacje prasowe
Jak co roku, w 2011 przeprowadzono konkurs Dealer of The Year, organizowany przez Renault w 45 krajach na całym świecie. W polskiej edycji plebiscytu zwycięzcą okazało się przedsiębiorstwo Renault Retail Group Warszawa.
Już kolejny raz Ipsos Loyalty GmbH przeprowadził badania wśród dealerów samochodowych, analizując poziom zadowolenia ze współpracy z marką. Pierwszą pozycję zajął Mercedes-Benz, zwyciężając w 8 na 10 kategorii.
Kryzys na rynku motoryzacyjnym daje się we znaki europejskim producentom samochodów, a mimo to wciąż wielu z nich stara się podejmować nowe inicjatywy. Właśnie tak robi Renault, które postanowiło stworzyć dwie nowe marki Premium.
Peugeot 208 pojawił się na rynku francuskim w marcu b.r. i od razu zanotował znakomite wyniki sprzedaży. Peugeot potrzebował zaledwie dwóch miesięcy, aby zgarnąć 27 000 zamówień na nowe 208.
O sporym sukcesie w ostatnim czasie może mówić Audi, które zanotowało największy wzrost sprzedaży swoich modeli w przeciągu zeszłego miesiąca – lepiej niż dwaj najwięksi rywale, a mianowicie Mercedes i BMW.
Gdyby kilka lat temu powiedzieć głośno o produkcji polskiego super caru, najprawdopodobniej nasz rozmówca roześmiałby się ironicznie bądź popukał w czoło. Dzisiaj możemy mieć praktycznie pewność, że polski supersamochód powstanie.
Marki konkurują ze sobą w kwestii rozmiarów sprzedaży, jednak jak się okazuje – statystyki mogą być liczone w różnoraki sposób. I właśnie na tego typu tle wyrasta konflikt pomiędzy Volvo a BMW, a wszystko przez... bankowozy.
W Łodzi pojawił się nowy dealer BMW i Mini, o nazwie Premium Arena. Salon ten posiada powierzchnię ponad 4000 m kwadratowych, a na jego wyposażeniu znaleźć można bar, parking podziemny i elektryczną platformę do transportu samochodów.
Według niedawno opublikowanego bilansu spółki, szef niemieckiego koncernu VW Martin Winterkorn zainkasował w zeszłym roku rekordową sumę 17,5 mln euro, natomiast zarobki całego, ośmioosobowego zarządu wyniosły ponad 70 mln euro.
Według informacji, które wyciekają z różnych mediów, podczas zbliżającego się wielkimi krokami Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, Toyota zaprezentuje nowe kierunki rozwoju technologii i produktów, a także zaprezentuje sportowy model GT 86.